INICI
SERVEIS
FORMACIÓ
CONTACTE
català
ca
Ελληνικά
el
English
en
简体中文
zh
English
en
Español
es
日本語
ja
Euskera
eu
Español
es
繁體中文
zh-tw
română
ro
português
pt
Português
pt
繁體中文
zh-tw
português
pt
Italiano
it
Français
fr
English
en
English
en
Galician
gl
català
ca
Ελληνικά
el
English
en
简体中文
zh
English
en
Español
es
日本語
ja
Euskera
eu
Español
es
繁體中文
zh-tw
română
ro
português
pt
Português
pt
繁體中文
zh-tw
português
pt
Italiano
it
Français
fr
English
en
English
en
Galician
gl
INICI
SERVEIS
FORMACIÓ
CONTACTE
RESERVA LA TEVA CITA
INATENCIÓ
Contacti'ns
Nom
Correu electrònic
Sovint falla a prestar la deguda atenció als detalls o per distracció comet errors en les tasques escolars, a la feina o durant altres activitats (per exemple, es passen per alt o es perden detalls, el treball no es duu a terme amb precisió).
Sí
No
Sovint té dificultats per mantenir l'atenció en tasques o activitats recreatives (per exemple, té dificultat per mantenir l'atenció a classes, converses o lectura perllongada).
Sí
No
Sovint sembla no escoltar quan se'l parla directament (per exemple, sembla tenir la ment en altres coses, fins i tot en absència de qualsevol distracció aparent).
Sí
No
Sovint no segueix les instruccions i no acaba les tasques escolars, les tasques o els deures laborals (per exemple, inicia tasques però es distreu ràpidament i s'evadeix amb facilitat).
Sí
No
Amb freqüència té dificultat per organitzar tasques i activitats (per exemple, dificultat per gestionar tasques seqüencials; dificultat per posar els materials i pertinences en ordre; descuit i desorganització a la feina; mala gestió del temps; no compleix els terminis).
Sí
No
Sovint evita, li disgusta o es mostra poc entusiasta a iniciar tasques que requereixen un esforç mental sostingut (per exemple tasques escolars o tasques domèstiques; en adolescents grans i adults, preparació d'informes, completar formularis, revisar articles llargs).
Sí
No
Sovint perd coses necessàries per a tasques o activitats (per exemple, materials escolars, llapis, llibres, instruments, bitlleter, claus, papers de treball, ulleres, mòbil).
Sí
No
Amb freqüència es distreu amb facilitat per estímuls externs (per a adolescents grans i adults, pot incloure pensaments no relacionats).
Sí
No
Sovint oblida les activitats quotidianes (per exemple, fer les tasques, fer les diligències; en adolescents grans i adults, tornar les trucades, pagar les factures, acudir a les cites).
Sí
No
Inclusió
En marcar, accepto la Política de Privadesa
Gràcies per contactar-nos. Li respondrem el més aviat possible.
S'ha produït un error en enviar el missatge. Intenteu-ho més tard.
Tornar
Neuropsicologia i Psicoteràpia
Carrer Gremis, 5
41923 Mairena de l'Aljarafe
Sevilla
622 713 402
maidaneurofeedback@gmail.com
Dil - Dij
16:00
-
21:00
Div - Diu
Tancat
Enllaços d'interès:
Aviso legal
Aviso legal
-
Política de privacidad
Política de privacidad
-
Política de cookies
Política de cookies
-
Declaración accesibilidad
Declaración accesibilidad
-
Política de envío y devoluciones
Política de envío y devoluciones
Share by: